2013. szeptember 6., péntek

Unalmas csütörtök?

Kata egy apró dolgot kifelejtett a szülinapi események sorából. Csütörtökön felrobbant a sütő.

Kedden és csütörtökön takarító nő jön a házhoz, reggel nyolctól este hatig dolgozik, kicsit a gyerekekre is vigyáz, ha megkérjük, vagy  adott esetben a csirkét figyelte a sütőben, amíg mi elmentünk a parkba a három gyerekkel. Vittük a kis biciklit, az ikreket a babakocsiban, voltunk pékségben, hintázunk, énekeltünk, az ikrek elfáradtak. Kata hamarabb hazament velük. Nem sokkal később én is hazaértem az idősebb kisfiúval. Becsengettünk, nyílt az ajtó.
Anyuka: Felrobbant a sütő, ne engedd be a gyereket a konyhába, veszélyes. A Kata is fent van az ikerekkel az emeleten. Menjetek fel - mindeközben telefonált. Én meg azt hittem rosszul hallok vagy értek angolul. Még hogy felrobbant a sütő! De tényleg megtörtént...
Kata már túl volt az első sokkon, az ikrek szépen játszottak a szobában, csatlakozunk hozzájuk mi is.
Megtudtam, hogy a csirke sértetlen, csak az a baj, hogy az üvegszilánkok mindenfelé szétrepültek, beterítették a földet. Szerencse, hogy nem voltunk otthon. Kicsin múlt pedig, mert indulás előtt az egyik iker ok nélkül kapott egy pofont a bátyjától, aki ha nem kér bocsánatot, akkor büntetésből otthon marad. Rá nem jellemző módon kétszer is bocsánatot kért.
Az anyuka miután utána olvasott, hogy milyen gyakran történik másokkal ilyesmi, megnyugodott, hogy nem mi vagyunk az egyetlenek. Sőt mi több, a mikró és a mosógép ajtaja is felrobbanhat. Mi ettől nem lettünk nyugodtabbak, emlékszem az elkövetkezendő pár napban a másik sütőt olyan  messziről nyitottam ki, amennyire csak tudtam.
Ami még érdekes hogy a robbanás pillanatában az anyuka és a takarítónő is a konyhában voltak, nem messze a sütőtől és egy karcolás sem esett rajtuk. No meg az ebéd is sértetlenül kisült.
Azért mégiscsak a Kata szülinapja volt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése