2013. július 29., hétfő

Már hetek óta vártam ezt a vasárnapot. Sőt…már hónapokkal ezelőtt tervezgettem. Két ír barátnőm látogatott meg minket Londonban. Velük szeptemberben ismerkedtem meg az Erasmus kapcsán. Sok közös élményünk volt, amíg Magyarországon voltak. Engem ért a szerencse, hogy a buddy-juk lehettem. Ez azt jelentette, hogy én segítettem nekik eleinte beilleszkedni, megtalálni kicsit a helyüket. Ami persze gyorsan ment, de végig tartottuk a kapcsolatot, találkoztunk, angol-magyar órákat tartottunk szünetekben… Kicsit szomorkodtam is amikor el kellett válnunk. Ki tudja mikor találkozunk újra?...aztán alig telt el néhány hónap, máris újra láttam őket itt Londonban.

A nap úgy alakult, hogy csak később tudtak jönni a vártnál, de nem is volt baj, mert a közeli parkban épp volt egy kisebb vásár, piknik, ahol addig elidőztünk egy kicsit Eszterrel. Egy könyvárusnál vettünk 4 –szuper könyvet 1 fontért.:) Lesz mit olvasgatnunk a nyaraláson. Aztán 4 óra körül kimentünk újra Hampstead Heath-re, ahová Sarahékat vártuk. Ez a hely annyira gyönyörű, hogy nem lehet megunni. A ’nagy viszontlátás örömére elsétáltunk a mesés Secret Gardenbe. Persze közben mindenki mesélt. A kávézó kertjében fagyiztunk, és beszélgettünk és alig vettük észre, hogy már este van. A lányok már elég fáradtak voltak. Hosszú nap állt mögöttük tele programokkal, sok sétával. Aznap voltak a Camden Lock-nál, onnan gyalog jöttek Hampsteadre...De azért még elsétáltunk a kedvenc, hangulatos angol helyünkre Finchley-ben, ahol megvacsoráztunk és hamarosan kikísértük őket a buszhoz. Annyira gyorsan kellett felpattanniuk, hogy alig volt időm elbúcsúzni tőlük…Aztán arra gondoltam, jobb is így, talán hamarosan újra összefutunk…valahol megint. :) Ez itt pedig az egyik közös kedvencünk: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése